Teemaala ehituse eest, sh tarvikute ja tehnika rent ja transport, vastutab iga aruteluala korraldaja. Arvamusfestival toob vajaliku võimsusega voolu aladele. Siit saab lugeda, mida ala ehituses ja kujunduses silmas pidada.
Festivaliala kujundus peaks vormiliselt toetama ürituse sisu: olema visuaalselt kultuurne ja elegantne ehk pakkuma kireva laadameeleolu asemel esteetilist ruumielamust, tõstma esile koha enese väärtusi ja ürituse sisu. Aruteluala kujundus järgib Arvamusfestivali üldiseid kujunduspõhimõtteid:
- heledad toonid – valge, beež, helesinine; eriti oluline on see värvivalik telkide/varjualuste puhul!
- avatus – kinnistele telkidele eelistada päikesevarje ja –purjeid, telkidel soovitavalt vaid 1-2 seina; vältida lavapoodiume või kasutada kuni 20 cm kõrguseid),
- õdusus – kerge ja mugav mööbel, lesimist võimaldav kott-toolide ja rippkiikede maailm.
SIIT saad inspiratsiooni oma ala kujundamiseks.
Telk ja madalad poodiumid koos paigalduse ja/või transpordiga soovitame rentida:
- Extrahaus – www.extrahaus.ee
- V & V Invest – www.funrent.ee
- United Capital – www.ucrent.ee
- Rentman – www.rentman.ee
- Primeta – www.klinkberg.eu
- Telgilaenutus – www.telgilaenutus.info
- Klinkberg – www.klinkberg.eu
Soodsamad lahendused on pop-up telgid suuruses 3×3, 3×6, 3x9m. Kahjuks ei ole Eestis päikesevarjude ja päiksepurjede rentijaid. Kui te oma tutvusringkonnast ja organisatsioonide koostöös ei leia, siis kellel huvi ja ressursse, siis inventari ostmiseks soovitame: http://www.tentest.ee/et/paikesevari-classic, http://www.aiamarket.ee/aiamoobel-1/paikesevarjud/paikesevari-parma-d3m-beez.html, http://www.luxygarden.ee.
Helitehnika (mikrofonid, võimendus, aktiivkõlar) kasutamine tagab, et festivalimelu arutelu segama ei hakkaks. Kindlasti tuleks eelnevalt Arvamusfestivali meeskonnaga läbi rääkida heli suund – nii saame vältida helimüra tekkimist. Suurtel aladel on soovituslik kasutada rohkem kõlareid igaüks väiksema võimsusega, osad kõlarid asetada inimeste selja taha. Arvamusfestival 2015 teemaalade korraldajad kasutasid ja soovitavad: Protone, Masters Grupp, EUM Noorteklubi, Global Media Systems, Estvox, Event Center, RGB, Eventech.
Alates 2.maist ootame iga aruteluala tehnilise ülesehituse eest vastutajat Paidesse tutvuma oma platsiga. Eelmiste aastate kogemus näitab, et oma aruteluala kohapeal vaatamas kämise järel on kergem ala tehniline ja kujunduslik ülesehitus välja mõelda. Arvamusfestivalil kohapeal vastutab aruteluala korraldaja, kui tehniline lahendus ei sobi (telk liiga suur, tehnika vajab rohkem voolu) ja leiab kiirelt uue lahenduse. Arvamusfestivalil on võimalik tagada parim tehniline teenindus neile, kes saadavad aruteluala tehnilise kirjelduse koos elektrivõimsuse vajadusega 22.juuniks. Teemaala tehnilist ülesehitust nõustab ja füüsilist asukohta näitab kohapeal Maiko Kesküla, e-post: maiko@jarva.ee, tel: 56675859, palume aja aegsasti kokku leppida!
Järvamaalt saada olevate tehniliste vahendite olemasolu (peamiselt toolid, pingid, lauad) kohta annab infot Maiko Kesküla, e-post: maiko@jarva.ee, tel: 56675859.
Palume 22.juuniks kirjeldust, millised seadmed teemaalal vajavad elektrit ja milline on nende elektrivõimsuse vajadus. Arvamusfestival korraldab igale alale elektrivalmiduse vastavalt teie vajadustele. Kõik alad saavad võrdselt 220V pikendusjuhtme 1 otsaga. Edasi jagamise pikendusjuhtmed on vajalik endal kaasa tuua. Elektrivõimsuse vajaduse hindamiseks kas saatke meile kõigi seadmete koguvajadus või eraldi kõigi seadmete nimekiri ( nt 1 kõlar, 2 veekeetjat,1 prozektor jne). Tehnikat rentides palun küsige ka kogu tehnika tarbimisvõimsust. See info on vajalik elektrikaablite vedamiseks kogu alale ja elektrikatkestuste vältimiseks.
Arvamusfestivalil on arutelualad vaheldumisi kohvikute ja toitlustuskohtadega. Kui soovite teha koostööd mõne kohvikuga või püstitada oma kohviku, palun teavitage Arvamusfestivali tiimi ka sellest esimesel võimalusel.
Kui mõtlete aruteluala tehnilise korralduse detailselt läbi ja annate meile teada 22. juuniks, siis jõuab festivaliala korraldusmeeskond teha vajalikud ettevalmistused.
<- Teemaala korraldamise kulud | Arutelu turundus, reklaam ja kommunikatsioon -> |